Warunki powrotu
My w Maria CBD oil chcemy mieć pewność, że Twoje doświadczenie z nami jest najlepsze, jakie możesz znaleźć. Wierzymy w nasze produkty, ale jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
Płatności
Maria CBD Oil współpracuje z wiodącymi bankami europejskimi, aby umożliwić Państwu bezpieczne i łatwe dokonywanie płatności. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane, po prostu wyślij e-mail, aby kwota została Ci zwrócona.
Warunki powrotu
Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowane (nie otwarte), nieuszkodzone i nieużywane.
Jak zwrócić otrzymany produkt
Jeśli chcesz zwrócić otrzymany produkt, wystarczy wysłać e-mail na adres help@mariacbdoil.com, gdzie nasza pomoc techniczna zajmie się Twoim zgłoszeniem. Dopiero po otrzymaniu instrukcji co do dalszego postępowania będziesz mógł go zwrócić. jeśli otrzymasz uszkodzony przedmiot, wyślemy Ci przedmiot zastępczy. Prosimy o powiadomienie nas w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w celu przystąpienia do zwrotu lub wymiany. Po otrzymaniu od nas autoryzacji, należy przystąpić do zwrotu najpóźniej w ciągu 14 dni.
Gdzie wysłać swój zwrot
Maria Olej CBD
Via Lombardia, 20
20142 Vermezzo con Zelo (MI)
Prośba o wymianę artykułów
Jeśli Twój przedmiot został uszkodzony podczas dostawy, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o tym (nie później niż 7 dni kalendarzowych od otrzymania towaru).
Możesz wysłać e-mail na adres help@mariacbdoil.com informujący o tym problemie, a nasz dział obsługi klienta wyśle nowy produkt.
Refundacje
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy, po odesłaniu przedmiotu do naszego magazynu, jeden z naszych pracowników Cleinti Service sprawdzi przedmiot, aby zweryfikować, czy spełnia on nasze warunki zwrotu. Po zatwierdzeniu, wydamy zwrot pieniędzy
Wadliwy produkt
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o zrobienie zdjęcia przedmiotu i przesłanie go do naszego Działu Obsługi Klienta. Upewnij się, że odpowiednio zapakowałeś towar, abyś mógł go do nas odesłać.
N.B.
– Chcemy zapewnić naszym klientom nienaganną i doskonałą obsługę, chcemy szybko rozwiązywać wszystkie problemy. Napisz niezwłocznie na adres help@mariacbdoil.com gdzie jeden z naszych operatorów udzieli Ci pomocy.
– Koszty zwrotu leżą po stronie klienta i nie podlegają zwrotowi, chyba że przedmiot jest uszkodzony lub wadliwy.